-3kg

Fan.. Har gått ner 3kg.. Jag äter knappt längre, har ingen lust och är typ aldrig hungrig längre, blir mätt på typ en macka.. Vill gå upp i vikt men ändå gå ner. Min huvud är lite i oordning just nu om man säger så.. Vill typ gå upp i kg men hålla kvar min kroppsform :/ kommer snart se ut som ett benrangel.. Vill inte mer..
Alla säger till mig att jag måste äta mer och blablabla, men det är inte så jävla lätt att äta när man inte är hungrig för då kommer det bara upp igen.
Vet inte om det kanske kan bero på värmen eller något, vi får väl se om det går över annars får jag väl hitta på något annat, som att t.ex börja på protein shake, men det är typ jätte äckligt.. :(
Aja nu får jag väl fortsätta jobba antar jag..


Kommentarer
Din Prins säger:

Det kommer bli bra igen älskling, man har sånna perioder när man håller på att växa och så tappar man lite av sin mat lust när det är 30 grader ute. jag älskar dig hur du än ser ut, och jag finns alltid här och stöttar dig <333

2013-07-20 | 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback