<3

Wiiooo träffade min älskade pojk idag, äntligen! Och såklart kom han med presenter.. haha fick en silver ring och ett linne med en mustach på! Imorgon ska jag och Fabian hem till hans syster och fira valborg, kommer bli massa skoj, hoppas jag iallafall !
 
Imorgon ska vi även ha orientering, och det är ju mindre skoj.. Hittade inga skor jag kunde springa i så fick ringa min faster och fråga om hon hade ett par och det hade hon, hennes kommentar på det hela var "Bra då har jag en anledning till att inte gå ut och gå!" haha Hon är för härlig min lilla faster<3
 
Nu ska jag väl och äta lite och sedan ska jag glo på lite Walking dead! Myspyskväll, tyvärr utan min pojk då..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback