Äsch.

Åh, det kommer bli så tomt när min pojk åker till Gotland imorgon .. kommer inte träffa han på heeela helgen :(
lite positivt med morgondagen är att jag kommer träffa min storasyster som jag inte träffar alls ofta! Och så ska jag till barnakälla för att bada badtunna, basta och grilla, kommer bli så jävla mysigt !! 
Min mobil har äntligen skickats in på lagning så jag fick låna en mobil utav syrran, tyvärr så har jag inga nummer, så dom som känner mig får gääärna skicka sitt namn i ett sms till mig så jag får ert nummer ! 
Känner ni mig, men inte har mitt nummer är det bara att slänga iväg ett pm på facebook så skriver jag mitt nummer där.
Nu ska jag kolla på film och sova så jag orkar upp imorgon, har varit svin trött hela dagen, och vi hade nationella i engelska idag, gick kanske inte super eftersom det var lite svårt att koncentrera sig med tanke på att jag var så trött..
Aja natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback