Bleka Annies hår.

Visst fan, har helt och hållet glömt bort att skriva om när jag färgade Annies hår hehe, eller ja hur det blev.
Först började vi med att bleka hennes utväxt och bara på utväxten var vi tvungna att använda en färgburk, så det var ju bara att springa ner till maxi lite snabbt direkt efter att vi tvättat ur färgen från utväxten. Sedan tog vi längderna och det var knappt så att en burk räckte till det heller, men det gjorde det som tur var precis. Är ändå fett jävla stolt över mig själv som verkligen lyckades få bort dom röda pigmenten hon hade i håret innan, för det är inte lätt att få bort, men vi lyckades fan!
Nu är hon dock en aning gul/orange hårig men det får hon leva med i två veckor framöver då hon ska tvätta håret med silver shampoo och balsam för att få bort dom mesta gula tonerna i håret, sedan bleker vi det igen i hopp om att det blir blont, eller ja iallafall blondare, om vi verkligen lyckas ska hon fan bli vithårig, vilket hon behöver bli för att få det lila som hon vill ha när hon är klar med sitt hår ! :) 
Här kommer lite bilder !
Jag vet att det är fett dåliga bilder men min dator har faktiskt inte världens bästa cam så det får ni leva med!
 
 
Så här blev det när vi var klara för den här gången. (snodd från Annies blogg)
 
Här är Annies blogg btw, läs gärna ! :) http://anniebroman.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback