Faller i bitar.

Denna dagen har varit allt annat än bra.. känner mig så otroligt tom på insidan, jag behöver dig här, jag vill att du ska trösta mig, jag vill kunna krama dig och höra dina skämt igen, det som alltid gjorde en på bra humör..
Ber om förlåtelse till folk om jag har varit en aning frånvarande idag men det har varit en jobbig dag idag..
Saknar dig Moster.. ♥

Visst jag har haft bra stunder idag också, när jag träffade Annie och Natta t.ex för då har man alltid något roligt att prata om.
Kom dock inte på ett möte jag skulle ha idag, och jag vet att jag riskerar att bli kickad för det men idag pallade jag verkligen inte, jag hade inte psyke till att gå dit idag, och mitt mående tar jag just nu före allt annat, för jag vill inte ha det såhär längre, jag skulle göra vad som helst för att bara få må bättre, iallafall en gnutta bättre.. 

Det känns som om jag faller i bitar, likt glas som krossas i tusen mot alsfalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback