Fina ängel.

Det är nu jag behöver dig när, nu när jag mår som dåligast. jag vill att du ska trösta mig och säga till mig att allt kommer bli bra.
Men kommer det verkligen bli bra? utan dig blir inget bra.
Som säger att efter regn kommer solsken och att tiden läker alla sår, men hur lång tid ska det egentligen ta innan mina sår är läkta? för varje dag, varje minut som går saknar jag dig bara mer och mer. Kan vi inte bara få vakna upp ur denna hemska mardröm?
Snälla. 
Jag vill cykla hem till dig och berätta en massa roliga saker för dig, som att jag t.ex har träffat världens finaste kille, jag vill att du ska få träffa honom och se hur underbar han verkligen är. Men ingen är lika underbar som du.
Du är världens, nej universums finaste ängel, vår egna fina fina ängel.
Jag har sån hemsk ångest för att jag konstigt nog glömde bort dagen då det var 13 månader sen du gick bort, jag kom på det senare mot kvällen då jag kom och tänka på dig.
Förlåt förlåt förlåt.
Jag har så många känslor som bubblar inom mig just nu, känslor jag inte kan kontrollera. Ilska, Sorg, Glädje, Saknad. Massa känslor jag som bara kommer, jag vet inte när dom kommer eller hur jag ska göra när dom väl kommer.. Jag behöver verkligen din hjälp.
Du kommer alltid ha världens största plats i mitt hjärta!
Älskar dig Fina Nina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback