Massa skoj.

Ligger just nu i sängen och mår allmänt klasst.. fryser, är trött och väldigt slö. Har poppat lite popcorn och kollat på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 så nu ska jag väl kolla på del 2. Älskar Harry Potter! 
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa min pojk igen efter 5 dagar utan honom, längtar som en idiot efter honom! Han ska aldrig få åka iväg så här länge igen, inte utan mig iallafall!! 
 
Måste bara tacka alla som var med igår och gjorde min dag/kväll underbar, först under dagen kollade jag Lizzy, Ljungan och Sara på Yohio på Lilla Torg i Kristianstad, hur jävla kul som helst och jag stog typ en meter ifrån honom, höll på att dö! Det enda sura vara att när Lizzy skulle få sin skiva signerad så fick tyvärr inte jag följa med upp, det sög riktigt hårt.. jag menar vad hade det spelat för roll om jag följde med Lizzy upp när hon fick autograf? Det är ju inte precis så att jag hade hoppat på han och börjat slicka på han typ, antar att det var det vakterna trodde att jag skulle göra för dom såg lite skumma ut haha.
 
När vi kom hem irån stan drog jag hem och käkade och drog sedan bort till Lizzy för att fixa mig sedan drog vi bort till Linus där vi sedan hade skit skoj. Vi dansade Caramelldansen säkert 5-6 gånger varav 4 gånger på raken, vi hade duktigt ont i armarna efter det vill jag lova. Kvällen slutade bra, förutom en hes och väldigt trött Elin som ville hem och sova. Riktigt skoj hade jag iallafall, kan ju inte snacka för alla men jag hade väldigt roligt! 
Puss hej leverpastej !
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback