Nationella suger.

Blir bara ett kortkort inlägg i väntan på att jag ska få gå från lektion. Har precis haft nationella i religion och så klart så blir jag klar så pass tidigt att jag måste vänta i en timme innan jag får gå från lektionen.. Suger knappt mycket.
Jag är hungrig som en varg också, och sen dålig sömn på det, ja ni kan ju bara gissa hur bra det gick för mig på mitt prov. Inte så bra.
Kunde typ inte sova inatt det gick verkligen inte, låg bara och vände och vred på mig. Och när jag väl lyckades somna så vaknade jag flera gånger under natten och var helt kallsvettig. Jag vill inte ha det så här längre, jag vill kunna sova normalt och vakna utvilad.. Får se vad bup säger på fredag, förhoppningsvis ger dom mig något som gör att jag kan sova bättre om nätterna för jag kan inte ha det så här längre, det går verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback