Rolig dag !

Hoho, idag har jag varit i stan med klassen, blev några extra plagg i garderoben och några hundra tommare i plånboken.. hehe. Vi var på House Of Bagels, gick i massa affärer och hade allmänt kul.
Just nu sitter jag och färgar Annies hår. Blont. Hon kommer se ut som en ginger när jag väl är klar med henne mohahaha känner mig fett ondskefull! Tyvärr så räckte inte färger så vi får dra ner till Maxi och köpa ännu en blekning, sen ska det jävla färgas gärnet!! 

Efter färgeningen så blir det att dra till simhallen med fritidsgården här i Bromölla, kommer spendera min mesta tid i bubbelpoolen och i ångbastun. Mysigt värre!
Nej nu får vi fan ta att skölja ur hennes blekningen och bege oss mot Maxi ! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback