Tom.

 
Blä, jag hatar att åka hem ifrån dig, hatar att sova själv om nätterna och inte kunna känna din varma kropp emot min. Hatar när du inte finns där och håller om mig när jag fryser eller behöver känna trygghet, just den trygghet jag enbart känner när du finns där och trycker dig intill mig. Nu ska jag behöva vara utan dig en hel vecka, och inte ens i helgen ska jag få träffa dig, då du är på Gotland, åh jag vill så gärna följa med dig så jag kan somna gott och så jag vet att du mår bra. Något jag inte gör när du inte är i närheten. Utan dig är jag helt tom, jag är tom som en låda utan innehåll.
På tisdag får vi träffas några timmar iallafall och det är jag glad för, hade jag inte fått träffa dig alls på hela veckan vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade fallit i bitar, i tusen bitar, likt glass som grossas mot asfalt. 
Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig och saknar dig Fabian Rydsten! <3 
 
 

Kommentarer
Fabian säger:

saknar dig så fruktansvärt mycket älskling! Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Utan dig så är allt jag ser mörkt, det är som en evig natt. det är du som gör mitt liv värt att leva, det är du som ger min värld färg och det är du som lyser upp min eviga natt. kan inte ens tänka mig en framtid där jag inte får kalla dig min, för en sådan framtid är inte värd att leva. Jag kommer alltid älska dig med hela mitt hjärta min underbara prinsessa <333

Svar: Älskar dig så otroligt mitt fina hjärta! <3333
Elin Ljungdahl

2013-04-21 | 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback