Klassresa

Hejsan.
I Tisdags var jag på klassresa till Tivoli i Köpenhamn. Kul som satan men ändå en aning sorgligt, det var ju trots allt den sista saken jag och mina klass kompisar fick göra tillsammans :(
Vi åkte massa karuseller, åt en jävla massa och hade allmänt roligt ihop. 
Vi åkte dit vid nio på morgen och åkte hem vid nio på kvällen, så vi hade ändå ganska många timmar på oss att hitta på saker, lite för många timmar kanske? Dom sista timmarna gick vi mest bara runt och kollade, jag menar, vid det laget hade vi ju redan åkt iprincip alla karuseller som gick att åka, och det är inte så himla kul att åka dom om och om igen haha. 
Kul hade vi iallafall och fint väder, det tackar vi för!
 
Bilderna är tagna utav Nathalie Tofte ----> nathalieellinor.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback