Skolavslutning.

Nu har jag äntligen sommarlov så himla skönt och roligt! Något som är mindre roligt är väl att man splittras från sin klass, en klass man gått tillsammans med, spenderat flera tröttar morgonar med. Det känns ganska hemskt ändå.. Visst man kanske inte tycker om alla i klassen och kanske inte komma sakna alla i klassen, men man kommer ändå sakna själva klassen. Allt roligt vi gjort tillsammans, alla hyss, alla fjäskningar för lärare, alla.. ja bråk. Allt sånt kommer man faktiskt sakna. 
Sen samtidigt ska det väl bli kul att börja på en ny skola, komma till en ny miljö och skaffa nya vänner. Men tänk, tänk om man inte passar in någonstans, tänk så bli man ut stött och får gå själv hela tiden? Det är nog det jag är räddast för, jag är ganska säker på att det inte kommer bli så för man brukar ändå passa i någonstans, men ändå.. Om jag hade fått bestämma hade jag velat gå kvar med dom i min klass, kanske inte alla men ändå dom flesta.
Men nu är det ju tyvärr så att jag faktiskt inte bestämmer så jag får väl börja gymnasiet iallafall..
Kommer sakna er så otroligt 9D. Verkligen!
 
Bilder tagna utav Nathalie Tofte ---> nathalieellinor.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback