SWEDENROCK FESTIVAL!

Shollahopp!
Förlåt förlåt förlåt så mycket för att jag inte uppdaterat på ett JÄVLA bra tag.. har haft lite mycket att göra om man säger så hehe.
Iallafall så har jag varit på swedenrock och det var nog fan en av dom roligaste sakerna jag gjort på länge! Jag tackar alla som var med och gjorde dagarna till det bästa! Jag var är tillsammans med Fabian, Lizzy, Gilla, Martina, Ipsa, Sanna och en jävla massa fler haha, orkar fan inte skriva alla. 
Skit kul festival förutom att det var pest och pina att sova i tältet, för det var svinkallt när man gick och la sig och sedan var det as varmt när man vaknade så man kunde knappt andas och det hjälpte fan inte att gå ut heller för där glassade ju solen på som fan. 
Trots att det var en jävligt rolig festival så var det ändå otroligt härligt att få komma hem och sova i sin egna säng, det är något jag verkligen har längtat efter. Nu är det bara att vänta till nästa års swedenrock och sedan helgeå i höst! 
Imorgon ska jag på klassresa till Tivoli i köpenhamn, förhoppningsvis blir det också skit kul med tanke på att det är det sista vår klass kommer göra tillsammans, om man inte räknar med avslutningsmiddagen på Torsdag. Sedan på Fredag så slutar jag. Jag slutar fan 9:an, det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt.. Jag är piss nervös inför att börja gymnasiet. Liksom tänk om jag blir helt utanför och inte får några kompisar.. Jag kommer typ dö. Aja man får väl hoppas att man passar in någonstans! 
Nu ska jag sova och invänta morgondagen Natti! 

 
Bilderna är tagna utav Martina Håkansson!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback