20års feest!

Tjolahopp!
Förlåt för en sen uppdatering men har varit för lat för att uppdatera haha.
Tänkte bara skriva lite snabbt om helgen. I fredags var jag på holje marknad i Olofström med lite polare och jag hade verkligen en härlig kväll, jag och Fabian vann en massa fina nallar i en sån klo sak haha tyvärr vann pirat nalle så det fick bli en pirat sköldpadda istället :)
I lördags firade vi Lizzy som fyllde hela 20 år! Hon börjar bli riktigt gammal haha det var riktigt skoj, träffade en massa roligt folk och hade allmänt roligt, även om det blev lite dålig stämning framåt kvällen men det är sånt som händer, man kommer över det :) senare blev det även lite eld konster utav Charlie! Duktig kille men inget jag rekommenderar att göra hemma, det såg faktiskt riktigt läskigt ut!
Blev att vi stannade där över natten och när vi vaknade på morgonen satt vi och skrattade ganska mycket vilket var härligt!
Här kommer lite bilder från festen!
(Bilder tagna av Viktoria Åberg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback