Eurovision Song Contest

Hejsan hoppsan.
Har helt glömt bort att skriva om när vi var på Eurovision song contest. Tänkte bara berätta lite kortfattat. Vi åkte buss till Malmö vid 13 tiden, var framme vid 14.30, vi käkade lite snabbt och sedan stog vi i kön in till själva arenan. Snacka om att där var mycket folk haha. Väl in säger vår engelska lärare till oss att hon har en överraskning till oss, och vips så drar hon fram silver glittriga hatar som vi ska ha på oss, och konstigt nog hade alla på sig dom. Från början hade vi stå platser men sedan hittade vi perfekta platsen. Där fick vi dock inte sitta länge för andra skulle sitta där, så vi fick till slut sätta oss halvt om halvt bakom scenen, inte jätte kul kanske men ändå en skön upplevelse! När vi skulle åka hem sen så var alla svintrötta och såklart hade jag inget batteri på mobilen. Som gräddet på moset så fungerade inte min laddare när jag kom hem så det var ju bara att köpa en ny laddare dagen efter. Var även tvungen att packa under natten eftersom vi skulle åka till Härjedalen dagen efter. Egentligen skulle vi åkt klockan 22.04 på torsdag kvällen men det blev ändrat till 16.04 tack vare en viss person. Så det var ju bara att packa heela natten, dagen efter var man ju duktigt trött vill jag lova! Härjedalen skriver jag mer om lite senare!
 Bilderna är tagna utav Nathalie Tofte. Hennes blogg ----> http://nathalieellinor.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback