Duktiga jag.

Tjolahopp.
Idag har jag varit fett duktig! Har städat heela min kusins hus, båda uppe och nere. Dammat, plockat undan, dammaugat, torkat golven och städat toalett! Hjälpte henne t.om att laga mat och få ungarna i säng. Med hjälp av detta blev jag 300kr rikare, och 7 liter svettigare! Fick även kebabrulle som tack :)
Just nu ligger jag i sängen, kollar på Harry Potter och ska snart försöka sova.
Imorgon blir det bio med fritan och älskling. Fast and Furious 6. Ska bli riktigt kul! På lördag blir det Liseberg och söndag ska jag antagligen rensa min fasters plattor från ogräs. Hela min helg är fullpackad haha. Fast så länge jag får göra allt med min pojk så struntar jag i hur mycket jag har att göra!
Nej nu ska jag dricka lite vatten och sova. Godnatt på er, era små flugor.
Här kommer även en gammal bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback