Kort inlägg

Blir bara ett kort inlägg nu :)
Idag har jag inte gjort så jätte mycket mer än att vara i skolan, träffat Alexandra, jobbat och träffat min pojk! Tänkte bara smått berätta att imorgon ska jag och min klass till Malmö för att kolla på Eurovision song contest genrep och det ska bli skit kul, ett plus i kanten är att vi får sovmorgon till kl 10.00 hoho! På torsdag blir det en en 17h lång tågresa till Härjedalen där jag ska på inspirations helg, för er som inte vet vad det är så är det en helg där många olika ungdomsråd samlas och får inspiration om vad man kan göra i sin kommun för att förbättra den för ungdomar. För er som inte vet vad ett ungdomsråd är så är Google your friend! Haha.
Nu ska jag kolla på Barbie i svansjön, någon man aldrig växer ifrån, och käka popcorn! :) ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback