Njaaa

Förlåt för att det inte kommit upp några bilder från min valborg, jag lovar att dom kommer upp imorgon.
Min kväll var väl bra till en början men tråkig mot slutet om man säger så. Under dagen grillade jag Fabian hans syrra och hennes polare, det var riktigt gott faktiskt, sedan satt vi och snackade ett tag innan vi drog ner till parken och kollade på ett band som spelade, kollade på majbrasan och på raketerna, raketerna var dock mindre skoj eftersom jag inte tycker om raketer längre. Senare mot kvällen blev det i princip så att jag och Fabian satt för oss själva och snackade medans Jenni och hennes kompisar satt och pratade, var kanske inte det roligaste, sen fick vi reda på att dom skulle dra till pizzerian/puben och vara där, jag och Fabian kommer inte in där eftersom vi är minderåriga så vi drog hem istället, dels för att jag var riktigt jävla trött. Det var typ min kväll, inte världens roligaste men det funkade väl, sålänge jag får vara med min pojk så funkar allt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback